FAQ

Frequently Asked Questions:

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij verwachten dat de boeken gedrukt en klaar voor verzending zullen zijn in de tweede week van december. Zodra de bestellingen verzonden zijn brengen wij u hiervan op de hoogte.

Wilt u het boek cadeau geven voordat wij hem hebben verzonden? Gebruik dan onze cadeauvoucher (PDF). Deze ontvangt u in de mail na het plaatsen van een bestelling.

Hoe werkt retourneren?

– Indien u uw bestelling wilt retourneren, neemt u eerst contact op via info@faceitboek.nl. Vermeld hierbij uw naam, adres en uw bestel- of factuurnummer.

– Kosten voor retourzending worden niet vergoed.

– Retourneren kan enkel in de originele verpakking.

– Retourneren is niet mogelijk wanneer het cellofaan niet meer intact is.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel geplaatst?

– Het kan tot een uur duren voordat de bevestigingsmail is verzonden. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in uw spam-box terecht is gekomen.
– Na een uur nog geen bevestiging ontvangen maar is de betaling wel gelukt? Laat het ons weten via info@faceitboek.nl

Hoe kan ik betalen?

Betalen gaat via onze paymentservice provider, Mollie. Er kan enkel betaald worden van iDEAL, Bancontact of per overboeking. Betaalinformatie voor overboeking ontvangt u na het plaatsen van de bestelling.